marato_2014Aquest any la Marató de TV3 fa front a les malalties del cor. Com cada any la UdL i amb ells la EPS organitzem un seguit d’activitats per recaptar diners per aquesta causa.

Aquest any a la EPS vam organitzar dos tornejos benèfics; Un de LOL (League Of Legends) i un altre de FIFA. Estudiants, professorat i PAS de l’EPS van poder jugar, divertir-se i col·laborar en aquesta acció solidària.

Volem agraïr l’acceptació i participació de ambdues activitats al voltant de 120 alumnes van col·laborar amb la marató. Ens complau resumir que despres de fer un recompte del dia, es van recaptar 355.66€ entre el preu de les inscripcions i les donacions que es van fer durant tota l’estona.

Tots aquests diners es van lliurar en donació a la Fundació de la Marató de Tv3, ahir es va celebrar l’acte.

Pel que fa als guanyadors:
FIFA:  1r. (No difundit a peticó seva)   2n. Pep Pla Mateu

LOL: (pendents)