Us presentem el Torneig Jaque MatEPS, una activitat organitzada pel Consell de l’Estudiantat de l’EPS. Aquesta activitat es troba emmarcada en els actes de celebració del 30è aniversari de l'Escola Politècnica Superior i la Festa Major de la Universitat de Lleida.
Es tracta d’una activitat lúdica relacionada amb el món dels escacs, que s’ha organitzat degut a la gran mostra d’interès per part de l’estudiantat en l’organització d’un esdeveniment d’aquest tipus. Concretament, un torneig que consta de diferents fases:
• Fase 1: Lliga de 4 dies de duració on cada dia es classificaran dos participants diferents. (1 a 4 de maig).
• Fase 2: Eliminatòria on els classificats en la fase anterior s’enfrontaran en un sol dia entre ells en una eliminatòria. (6 de maig).
• Minijocs: Durant el transcurs del dia de la final, s’organitzaran diferents minijocs. (6 de maig)
En totes les fases s’atorgaran diferents premis que podeu trobar concretats en la pàgina web.
A causa de la situació en la qual ens trobem actualment degut a la COVID-19, el torneig està preparat per ser totalment virtual. En cas que sigui possible, la final s’intentarà realitzar de manera presencial.
En aquesta activitat poden participar-hi tots els membres de la UdL (estudiats, professorat i PAS), per aquest mateix motiu us animem a tots i a totes a participar-hi. Les inscripcions s’obriran el 12 d’abril i es tancaran el 25 d’abril, per inscriure-us ho podeu fer des del formulari que trobareu a la pàgina web del torneig. Us hi esperem!
Podeu visitar la secció corresponent de l'esdeveniment a la nostra web (http://www.consell-eps.udl.cat/cat/jaquemateps.php)
Benvolguts/des estudiants de l'EPS,

Us comuniquem la posada en funcionament d'un nou sistema que permetrà posar a la vostra disposició un recopilatori d'exàmens de les diferents titulacions i assignatures que composen la nostra escola.
La implantació d'un sistema d'aquest tipus havia estat una demanda constant de gran part dels estudiants de l'EPS, que en ocasions no comptaven amb proves de cursos anteriors que els permetessin practicar de cara als exàmens, o que en els casos en que els graus disposaven d'algun repositori de caràcter no oficial solíen portar una sèrie de problemes: no tothom sabia de la seva existència, no se li atorgava accés o, una de les majors queixes, el contingut desapareixia repentinament o es duplicava.

En aquests moments el contingut de la major part de les titulacions està buit, a l'acabar els exàmens d'aquest quatrimestre digitalitzarem el contingut del que disposa el CEEPS i ho posarem a la vostra disposició. De la mateixa manera, us animem a que pugeu tot el contingut que vulgueu, respectant en tot moment als autors d'aquest. Si en alguna titulació ja disposeu d'un sistema semblant amb Google Drive, OneDrive o similar i voleu que es realitzi un clonat al nostre sistema per així evitar que us consumeixi espai en les vostres unitats personals ens ho podeu comunicar i ho organitzarem.

Les característiques clau d'aquest sistema son:
- Disponible només per alumnes de la UdL, cap persona externa a la universitat podrà accedir-hi.
- És un sistema de només lectura. Es pot pujar contingut però no eliminar.
- Està emmagatzemat als servidors del CEEPS pel que és permanent.

El CEEPS realitzarà tasques de supervisió quan es rebi una petició concreta però no realitzarà una supervisió constant.
És tasca de tots pujar contingut útil i que no pugui ser perjudicial de cap manera. També us comuniquem que en cas de que es detecti que alguna persona puja contingut maliciós o obscè se li revocarà l'accés.

Si teniu alguna consulta no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Estimados/as estudiantes de la EPS,

Os comunicamos la puesta en funcionamiento de un nuevo sistema que permitirá poner a disposición de todos vosotros un recopilatorio de exámenes de las distintas titulaciones y asignaturas que componen nuestra escuela. La implantación de un sistema de este tipo había sido una demanda constante por gran parte de los estudiantes de la EPS, que en ocasiones no contaban con exámenes de cursos anteriores que les permitiera practicar de cara a las pruebas, o que en los casos en los que el grado disponía de algún repositorio de carácter no oficial solía acarrear una serie de problemas: no todo el mundo sabía de su existencia, no se le otorgaba acceso o una de las mayores quejas, el contenido desaparecía de repente o se duplicaba.

En estos momentos el contenido de la mayor parte de las titulaciones está vacío, al acabar los exámenes de este cuatrimestre digitalizaremos el contenido del que dispone el CEEPS y lo pondremos a disposición de todos vosotros. Del mismo modo os animamos a que subáis todo el contenido que queráis, respetando en todo momento a los autores del mismo. Si en alguna titulación ya disponéis de un sistema similar en Google Drive, OneDrive o equivalente y queréis que se realice un clonado a nuestro sistema para así evitar que os consuma espacio en vuestras unidades personales nos lo comunicáis y lo organizaremos.

Las características claves de este sistema son:
- Disponible solo para alumnos de la UdL, ninguna persona ajena a la UdL podrá acceder.
- Es un sistema de solo lectura, se puede subir contenido pero no borrar.
- Esta almacenado en los servidores del CEEPS por lo que es permanente.

El CEEPS realizará tareas de supervisión cuando se reciba un petición concreta, pero no va a realizar una supervisión constante. Es tarea de todos subir contenido útil y que no pueda ser perjudicial de ninguna manera. También os comunicamos que en caso de que se detecte que alguna persona sube contenido dañino u obsceno se le revocará el acceso.

Si tenéis alguna consulta no dudéis en poneros en contacto con nosotros.
Calendar
Lu Ma Mi Ju Vi Sa Do