Amants dels escacs, ja ho tenim aquí
Us presentem el Torneig Jaque MatEPS, una activitat organitzada pel Consell de l’Estudiantat de l’EPS. Aquesta activitat es troba emmarcada en els actes de celebració del 30è aniversari de l'Escola Politècnica Superior i la Festa Major de la Universitat de Lleida.
Es tracta d’una activitat lúdica relacionada amb el món dels escacs, que s’ha organitzat degut a la gran mostra d’interès per part de l’estudiantat en l’organització d’un esdeveniment d’aquest tipus. Concretament, un torneig que consta de diferents fases:
• Fase 1: Lliga de 4 dies de duració on cada dia es classificaran dos participants diferents. (1 a 4 de maig).
• Fase 2: Eliminatòria on els classificats en la fase anterior s’enfrontaran en un sol dia entre ells en una eliminatòria. (6 de maig).
• Minijocs: Durant el transcurs del dia de la final, s’organitzaran diferents minijocs. (6 de maig)
En totes les fases s’atorgaran diferents premis que podeu trobar concretats en la pàgina web.
A causa de la situació en la qual ens trobem actualment degut a la COVID-19, el torneig està preparat per ser totalment virtual. En cas que sigui possible, la final s’intentarà realitzar de manera presencial.
En aquesta activitat poden participar-hi tots els membres de la UdL (estudiats, professorat i PAS), per aquest mateix motiu us animem a tots i a totes a participar-hi. Les inscripcions s’obriran el 12 d’abril i es tancaran el 25 d’abril, per inscriure-us ho podeu fer des del formulari que trobareu a la pàgina web del torneig. Us hi esperem!
Podeu visitar la secció corresponent de l'esdeveniment a la nostra web (http://www.consell-eps.udl.cat/cat/jaquemateps.php)
Calendar
Lu Ma Mi Ju Vi Sa Do